اعلام فهرست اولیه نامزدهای بهترین بازیکن جوان فصل لیگ برتر

 

فهرست اولیه بهترین بازیکن جوان فصل لیگ برتر اعلام شد و در این بین نام ستاره های جوانی مانند ادن آزارد، گرت بیل، روملو لوکاکو، دنی ولبک، جک ویلشر و کریستین بنته که دیده می شود.

نام آزارد و بیل در بین نامزدهای بهترین بازیکن لیگ برتر هم دیده می شود.

 ستاره بلژیکی چلسی که در تابستان گذشته با انتقالی 32 میلیون پوندی از لیل به جمع آبی ها پیوست، در این فصل علاوه بر به ثمر رساندن 8 گل، 9 پاس گل هم داده است.

بیل هم در فصل فوق العاده ای که پشت سر گذاشته، 17 گل و سه پاس گل در کارنامه اش ثبت کرده است. بیل پیش از این در سال 2011 عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ برتر را به دست آورد اما عنوان بهترین بازیکن جوان سال در آن سال به جک ویلشر رسید.

 روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی چلسی که این فصل به طور قرضی برای وست بروم بازی کرده، نقش عمده ای در قرار گرفتن این تیم در جمع مدعیان صعود به رقابت های لیگ اروپا بازی کرده است. هرچند در بازی های زیادی به عنوان بازیکن جانشین راهی میدان شده اما توانست 13 گل برای وست بروم به ثمر برساند.

کریستین بنته نیز یکی از پدیده های این فصل لیگ برتر بود. او که با انتقالی 7 میلیون پوندی از تیم بلژیکی خِنک به استون ویلا پیوست، در 30 دیداری که به میدان رفت، 15 بار گلزنی کرد و موجب شد تا دارن بنت در ویلا پارک نیمکت نشین شود.

جک ویلشر هم بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت 17 ماهه  اش، این فصل 20 بازی برای آرسنال انجام داد. او با نمایش های خوبش کمک کرد تا توپچی ها همچنان از شانس صعود به رقابت های چمپیونزلیگ برخوردار باشند.

دنی ولبک که در تابستان گذشته برای اولین بار برای تیم ملی انگلیس گلزنی کرد، علی رغم عملکرد خوبش در فصل گذشته، در رقابت های این فصل نتوانست جایی ثابت در ترکیب اصلی شیاطین سرخ برای خود دست و پا کند. او این فصل تنها یک بار در دیدار مقابل استوک برای تیمش گلزنی کرد.

بهترین های این فصل لیگ برتر روز 28 آوریل (8 اردیبشهت) در لندن معرفی خواهند شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 30 فروردين 1392 ا 21:53 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.